.

Drodzy uczniowie i opiekunowie!

Pedagog

 

Przypominamy, iż w tym trudnym czasie z każdym problemem możecie zwrócić się do pedagoga szkolnego.

 

W okresie zawieszenia zajęć zapraszamy do kontaktu:

Pani Justyna Bąbol

Poniedziałek od 10:00 do 12:00

Worek od 12:00 do 15:00

Środa od 8:00 do 12:00

Czwartek od 13:00 - 16:00

Piątek od 10:00 do 14:00 pod numerem telefonu 579 909 357

"W razie potrzeby, można dzwonić również poza ustalonymi godzinami".

 

Pani Anna Radwańska

Środa od 9:30 do 11:30

Czwartek od 10:00 - 13:00 Messengerem - Ania Radwańska

Pani Anna jest też dostępna na Librusie codziennie w godzinach porannych i popołudniowych.

"Gdyby ktoś potrzebował rozmowy telefonicznej, a nie przez messenger bardzo proszę o informację, wówczas się skontaktuję."

 

Pedagodzy ZSCKR

INFORMACJE OGÓLNE

SZKOŁA, Pedagog

Aktualnie funkcję pedagoga szkolnego pełnią:

  • pani mgr Justyna Bąbol
  • pani mgr Anna Radwańska

 

poniedziałek

wtorek

środa

czwartek

piątek

Justyna Bąbol

11.00- 14.20

 

6.55-7.55

10.00-10.55

11.50- 14.30

7.30- 13.35

10.00- 15.00

9.00-12.00

Anna  Radwańska

-

-

7.30 – 11.00

7.30 – 11.00

-

 

 Tel. 018 266 27 71 wew. 45

Pedagog szkolny organizuje w szkołach i placówkach pomoc psychologiczną i pedagogiczną dla dzieci i młodzieży, której celem jest wspomaganie rozwoju psychicznego i efektywności uczenia się poprzez pomoc wychowawcom klas i współdziałanie z nauczycielami, rodzicami (opiekunami prawnymi), organami szkoły oraz instytucjami pozaszkolnymi.

Środowiskowe Centrum Zdrowia Psychicznego

Pedagog

Środowiskowe Centrum Zdrowia Psychicznego przeznaczone dla dorosłych jest miejscem, gdzie każda osoba w trakcie i po przebytym kryzysie psychicznym, jej rodzina i bliscy, mogą uzyskać wsparcie. Więcej informacji >>TUTAJ oraz u pedagoga szkolnego.

Strategia pracy z „Trudną Klasą”

Pedagog

„Najgorsza klasa” – jak wyzwolić ukryte dobro

W każdej szkole znajdą się tzw. „ Trudne Klasy „ Jak z nimi pracować? co zrobić, by sytuacja się poprawiła?

Spotkanie zespołu uczącego daną klasę.

  1. Określić i nazwać „ trudne zachowania „ uczniów. np.
  • Rozmowy podczas lekcji,
  • Część uczniów nie reaguje na uwagi zwracane przez nauczyciela – lekceważenie ,
  • Koncentracja na rzeczach i przedmiotach nie związanych z tematem lekcji,
  • Duża absencja
  • Zachowanie nieadekwatne do wieku ucznia,
  • Bardzo dużo negatywnych ocen – brak poprawiania ich,
  • Zachowania agresywne w stosunku do rówieśników, jak i nauczycieli,
  • Używają wulgaryzmów.